Bdb made me do it

 



Jag behöver sysselsätta mig med något.
Låt mig sysselästta mig med dig, din fegis.
Du har redan tillåtit det i tanken.

Vad är du rädd för - att ångra dig?
De flesta glöms av de flesta,
men jag skulle aldrig glömma dig då.

Mina händer är fortfarande varma av helveteseldarna.
Jag bryr mig inte om hur ont det gör i dig.
Under naglarna sitter askan av brända hjärtan.

Jag har varit i helvetet, lillan.
Du har bara hört talas om det.

Vad är du rädd för - att du ska tycka om det?
Elden är så svag i ett outnyttjat hjärta.
Din kropp är ett sånt jävla slöseri med kött.

Jag skulle bränna dig till grunden.
Knulla upp din livsgnistan till en eld,
innan livets låga slocknar.

Jag har varit i helvetet, lillan.
Vad är du rädd för?
Du har redan tillåtit det i tanken.

---
------
---------
-----------
--------
-----
--

Fega jävlar.
Ni kommer att dö som oskulder,
hur mycket ni än knullar.


Kommentarer
Postat av: anna

äntligen! lade till dig på bloglovin, nu kommer jag inte missa något av dina inlägg.

2010-01-28 @ 09:12:53
URL: http://younameit.blogg.se/
Postat av: Ylva

Din talang är fascinerande. Tack, detta har jag väntat på.

2010-01-28 @ 13:29:57
Postat av: R

så jävla underbart vackert.

2010-01-28 @ 13:42:20
Postat av: Nosen

Drygt av bilddagboken. (Försöker dra paralleller till något annat beroendeframkallande och självdestruktivt som folk vill att man ska hålla sig borta ifrån, misslyckas och skjuter lite Krokben i armen istället.)

2010-01-28 @ 20:07:41
Postat av: Alma

gillar ärligheten. önska jag kunde vara lika ärlig. jag känner igen mej så väl i många av dina texter

2010-01-28 @ 20:37:09
URL: http://flygandepingvin.blogspot.com
Postat av: Sara

Denna text skulle jag vilja höra någon skrika, ur en låt.

2010-01-29 @ 08:53:39
URL: http://vredeslusta.blogspot.com
Postat av: irina

Att välla ur sig ärlighet, utan att det låter ömkligt, är en konst.

Och du är en jävla mästare.

2010-02-13 @ 17:38:14
Postat av: Hallkatla

otacksamma jävlar, de ser bara orden och inte meningen i dem.

2010-03-02 @ 16:47:42
Postat av: Malin

finns inte ord för vilken talang du har.

2010-03-04 @ 16:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0